EUSKAL MUSIKARIK ONENA

Orria: 4/4 Precedente  1, 2, 3, 4

EUSKAL MUSIKARIK ONENA - Página 4 Empty Re: EUSKAL MUSIKARIK ONENA

Mezua  euskal neska el Jue Oct 11, 2007 8:19 pm

KuRaIa Idatzi zuen:Evil or Very Mad Ba nik latzen desagertu zela pentsatzen nuen...eztarriko korapil sendo hauuuuuu nahi nuke askatzeaaaaaa
jajaja.

Desagertu zen, baina kontzertu batzuk egiteko itzuli dira, behar bezala agurtzeko, begiratu hemen:
http://www.latzen.info/

euskal neska

Femenino Mezu kopurua : 48
Registration date : 30/09/2007

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  euskal neska el Sáb Nov 03, 2007 1:09 am

Oso ona da Marearen bertsioa. Barricadarena entzuna nuen ta kristona da be bai.
Orain Aitor Gorosabel maisuak Udako Euskal Unibertsitaterako (UEU) bakarka atera zuen kantua jarriko dut.

01. aitor gorosabel - hesi artean.mp3 - 6.47MB

euskal neska

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  Xalada el Lun Nov 05, 2007 12:50 am

euskal neska Idatzi zuen:Oso ona da Marearen bertsioa. Barricadarena entzuna nuen ta kristona da be bai.
Orain Aitor Gorosabel maisuak Udako Euskal Unibertsitaterako (UEU) bakarka atera zuen kantua jarriko dut.

bueno euskal neska ikusia dugu zure jainkoa gorosabel dala dudaik gabe jajajaj gustora asko hartuko dittugu bere abestiak! Very Happy
Xalada
Xalada
Admin

Femenino Mezu kopurua : 80
Bizilekua : Donostia
Registration date : 09/09/2007

http://euskalforo.forumeu.net

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  euskal neska el Miér Nov 07, 2007 7:39 pm

Xalada Idatzi zuen:
euskal neska Idatzi zuen:Oso ona da Marearen bertsioa. Barricadarena entzuna nuen ta kristona da be bai.

bueno euskal neska ikusia dugu zure jainkoa gorosabel dala dudaik gabe jajajaj gustora asko hartuko dittugu bere abestiak! Very Happy

Jajaja, dena den arazo informatiko bat eduki dut ta ordenagailuan nituen mp3ak galdu ditut. Bakarrik hau lortu dut eskuratzea momentuz.

euskal neska

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  KuRaIa el Lun Nov 26, 2007 12:18 am

KuRaIa
KuRaIa

Masculino Mezu kopurua : 24
Bizilekua : Leitza
Registration date : 10/09/2007

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  euskal neska el Dom Mayo 18, 2008 3:24 pm

Kaixo berrirro danori,

Aspaldian ez naiz sartu. Baina urte hontako otsailaren 15-ean Eibarren Aitor Gorosabeli elkarrizketa bat egin nion. Han gauza asko aipatzen ditu. Batzuei entzutea gomendatzen diet, bereziki. Entzun ta gero jakingo dute zergatik.
Megaupload-en dago megaupload.com VH1OJRQX edota rapidshare-n, rapidshare.com Aitor_Gorosabel_elkarrizketa_By_ni_neu__Eibarrren_2008-02-15.WAV

Ea zer iruditzen zaizuen. WAV formatuan dago baina entzun daiteke deskargatu gabe leku handia okupatuz gero.
Tipoa asko enroilatu zan, oso jatorra.

Ah!! Nahiz ta gaiarekin zerikusirik ez izan norbaitek esan ahal dit nola sartzen den dohainik deskargatzeko kodea rapidshare-n? Orain aldatu dutelako ta katuekin sinboloak sartu behar baitira, baina nik ez dakit nola egiten den. Elkarrizketa eskegi nuenean ezberdina zen. Ni ,egia esan, batzuetan asko liatzen naiz kode horiekin. Ta jakin nahiko nuke rapidshare-n gauza asko deskargatzen baitira ta nik momentu hontan ezin dut.

euskal neska

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Gora itzuli Ir abajo

Orria: 4/4 Precedente  1, 2, 3, 4

Gora itzuli