Ongi etorri!

Ongi etorri! Empty Ongi etorri!

Mezua  Xalada el Mar Oct 16, 2007 1:54 am

Bueno hemen txoko berri bat.

Lehen aldiz sartu ta gero, jendea ez daki zer egin... non idatzi... hortarako txoko berri hau, zure aurkezpena itteko eta jendea gutxinaka ezagutzen joateko.

Ta bueno administradorea naizenez ba hasiko naiz ni neu nor naizen esanez:

Donostiako altza auzoan bizi naiz, 21 urte ditut ta ikasten nabil oaindik, 4 hilabete terdi ta "diseñadora grafikako" tituloa edo izangot, orgullo askokin jijiji.

Nere objetibok bizitzan, mundua ezagutu ta la paz mundial jajajja (doy el pego de miss) jajaja Razz ez broma, ba gustauko litzaidake mundu ezberdineko lekuk ezagutzea, ong batekin lan ittea, ta atzerrian denbora bat pasatzea inglesa ikasteko Embarassed

ta hoi naiz ni jijiji aber jendea animatzean ta aurkezten dien beraiek ere!

ongi segiiiii

[xalada]
Xalada
Xalada
Admin

Femenino Mezu kopurua : 80
Bizilekua : Donostia
Registration date : 09/09/2007

http://euskalforo.forumeu.net

Gora itzuli Ir abajo

Ongi etorri! Empty Re: Ongi etorri!

Mezua  KuRaIa el Mar Oct 16, 2007 1:50 pm

Bueno, nik ere idatziko dut, ea hau pixkat animatzen dugun!

Leitzakoa naiz, 23 urte, elektrizitateko ingenieri teknikoa naiz, eta lan bila nabil (norbaitek badaki nonbait behar ote duten..jajaja). Bueno, eta aldi berean ikasten jarraitzen dut, industri antolakuntzako 2. zikloa "en la capi de giputxilandia" elephant

Eta bueno, nere afiziorik handienetako bat musika da, batzuk behintzat konturatu izan zareten moduan.

Ea animatzen zareten gehiago idaztea eta foro aktibo eta dinamiko bat izatea lortzen dugun, izenak dioen eran!

Idatzi dohainik dela!! scratch

Agur bat!
KuRaIa
KuRaIa

Masculino Mezu kopurua : 24
Bizilekua : Leitza
Registration date : 10/09/2007

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  Basajaun el Mar Oct 16, 2007 7:11 pm

Atxaldeon!!

Nik proposatutako posta denez, zeoze ere esan berkoet. Gipuzkuarra naiz ta 25 urte dazkat ta aurten ea ikastiai uzten dioun ordua data. Nire hobbiak musika (heavya), kirolak (bizikleta ta futbola) ta noski, umiak jatia (Basajaun ona naiz ta). Ez zait gustatzen nei buruz hitz eitia asike hurrunguai emateiot txanda.

P.D: Kuraia, ne Anbotoko kobazulon oaindik ez dakat egina instalazio elektrikua, asike ea diseinatzen diazun zeoze hoi soluzionatzeko :p

P.D: eskubin ne argazkia dakazue, ikusi nahi dunantzat, aunke enaiz oso fotogenikua Razz
Basajaun
Basajaun

Mezu kopurua : 3
Bizilekua : Anboto
hobbia : umiak jan
Registration date : 13/10/2007

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  UXTRE el Miér Nov 28, 2007 12:51 am

Bueno, nere aurkezpenerako txanda ailegatu da jada. Bueno izatez 28 urteko Algortako Bilbotarra naiz, beno, Bilbon jaiotako algortarra, baina betiko algortakoa. Jada aspaldi neure herria utzi nuela eta orain Bizkaiko Uribe Aldeko herrixka txiker batean bizi naiz... eta ez dot esango non. Evil or Very Mad

Foro hau ezagutu dut beste foro baten bitartez, zeina Xalada denbora luzez pasatzen da berbetan... muahahhahaha gay

Bueno jende, momentuz hau da esango dodan duztia... eta ondo portatuz gero, igual beste egunen baten gehiago idazteari ekingo diot.. baina momentuz ez... beste forora noa. lol!

Txupipandi edition... chupipandi

UXTRE

Mezu kopurua : 5
Registration date : 08/11/2007

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  KOKOTROLL-A:cejas: el Miér Ene 23, 2008 12:31 am

Xalada Idatzi zuen:Bueno hemen txoko berri bat.

Lehen aldiz sartu ta gero, jendea ez daki zer egin... non idatzi... hortarako txoko berri hau, zure aurkezpena itteko eta jendea gutxinaka ezagutzen joateko.

Ta bueno administradorea naizenez ba hasiko naiz ni neu nor naizen esanez:

Donostiako altza auzoan bizi naiz, 21 urte ditut ta ikasten nabil oaindik, 4 hilabete terdi ta "diseñadora grafikako" tituloa edo izangot, orgullo askokin jijiji.

Nere objetibok bizitzan, mundua ezagutu ta la paz mundial jajajja (doy el pego de miss) jajaja Razz ez broma, ba gustauko litzaidake mundu ezberdineko lekuk ezagutzea, ong batekin lan ittea, ta atzerrian denbora bat pasatzea inglesa ikasteko Embarassed

ta hoi naiz ni jijiji aber jendea animatzean ta aurkezten dien beraiek ere!

ongi segiiiii

[xalada]

Eskerrik Asko ongi etorriagatik Ongi etorri! Naughty

KOKOTROLL-A:cejas:

Mezu kopurua : 2
Registration date : 23/01/2008

Gora itzuli Ir abajo

Mezua  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Gora itzuli Ir abajo

Gora itzuli